Sommar + Tävling???

Heej!
 
Hade tänkt ha en sommartävling. Asså typ, jag lägger upp SSO bilder då och då på något "konstigt" och ni ska gissa vad det är. Vinnaren får en autograf på bloggen??? Låter det okej??
 
Tycker det låter kul för mig iaf.
 
Info: Från och med dagen jag lägger upp bilden. Har ni tills bloggen drar igång offentligt efter sommaren på er att gissa. Om ingen redan listat ut det. Det är inte garanterat när bilderna dyker upp. Men ska försöka få in minst 10 bilder. Om det går..
 
Ni ska: Skriva ert SSO namn, bloggnamn elr Minecraft namn. Vad bilden föreställer t ex. Grisfot. Och vart på Jorvik den finns t ex. Sunfieldgården eller stall. För en del ställen finns det ju fler av. Okej? Så 3 enkla saker. Namn, Vad & Vart. Enkelt va!?
 
Sååååå! Här kommer faktiskt  den första! Bara för att jag har  sommarlov! Hehe:)
 

Den kan vara svår att förstå. Men det är väl meningen? Till varje bild kommer en ledtråd. Det kan vara vad som helst i en ledtråd. Verkligen! Vad som helst.
 
Ledtråd dag 1: Platsen för föremålet/ saken är tillgänglig för ryttare under level 5.
 
Lycka till!!!!:)<3
 
Ses nästa gång:)<3
Johanna Westlee
2015-08-06 @ 19:00:19

Är det någon plåtburk till ett uppdrag?

Nellie Gladewatch
2015-08-06 @ 19:01:51

Det är väl zoomat in på GPS:en på korna i Valedale?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

arianastarstable.blogg.se

Heej du har kommit till min starstable blogg!

RSS 2.0