Kokosnöt

Heej!
Tänkte inte blogga idag (som ni vet.) Meeen! Jag klämde nyss fingret i dörren så orkar inte göra något annat. Har fixat bloggen som ni vet nu. Ooooch ja, det är samma tema som en annan persons. Blir det då hennes? Betyder det att jag inte får ha det och göra till mitt eget? Blir jag tvungen att välja ett nytt efter att ha suttit i timmar och jobbat med temat. Gjort endringar och blööb. Vill gärna ha svar på detta från bland annat: "Anonym".
För jag gillar faktiskt inte dåliga komentarer. Jag har dåligt självförtroende och "du" trycker ner mig. Har du en egen blogg som gör allt rätt och är mycket bättre då? Då vill jag gärna se den.
Du har mycket att säga. Och det uppskattar jag. Meeen! Jag skulle uppskatta om du stod för det du skrev bättre. (Som med SSO namn, smeknamn osv.k)

Aja, hörs troligen mer under sommaren. Fast man vet ju aldrig så. Ha en bra och solig sommar så ses vi! Bye!
starstableloverr
2015-06-09 @ 14:07:10

Du har verkligen en jäääättefin blogg!!!
Önskar att jag också hade en sån men det har jag inte :/
Hopas du bloggar mer i sommar och strunta i vad alla säger för din blogg är bäst!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

arianastarstable.blogg.se

Heej du har kommit till min starstable blogg!

RSS 2.0