Dåligt bloggande

Heej!
 
Det har varit lite dåligt bloggande. Har inte ens uppdaterat nyheterna i tid! Jo, nästan. Hehe.. Hade inte ens tänkt på det fören jag läste min blogg.xD Fick lite påminnelse.:)
Hur som.. Så byter jag snart skola, skolavslutning, semester och såntdärt. Så kommer att ta lite ledigt nu. Jordgubben har bestämt att inte blogga på HELA sommaren.:( Kommer bara göra alla besvikna annars. Ska fixa lite sommarkänsla på bloggen först.
Vad tycker ni om de nya hästarna? Två av dem var JÄTTEEE söta! En av dem var lite tråkig men kul.:)
Ni kan aldrig gissa min rankning på dessa. Tycker att jag ska låta er gissa. Meeen.. årkar inte. Så säger ist.
1. Svart-vita till höger, jag vet vad ni tänker. "Den ser ju helt knäpp ut!" Och ja, men det gör den urrrrrgullig.
2. Bruna spotlight-hästen i mitten. Ingen kan ju motstå den. Eller?
3. Den gråa till vänster, den är väl okej. MEEN! Ser ut som alla andra. Vill ha variation SSO!!
 
Tack för att ni kollade in mitt galna men ledsna inlägg. Kommer blogga då o då under sommaren. Men inte ofta. Bara så att ni vet. När jag är tillbaka kommer jag rida runt på "kossan MUMU". Ooch är möjligen inte kvar på server 3. Vet inte hur läget är än. Vi splittras ju i klasserna vi "SSO:are". Aja, ses sen då!
 
Bye!<3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

arianastarstable.blogg.se

Heej du har kommit till min starstable blogg!

RSS 2.0