Tbx efter sommarlov!

Hur mår ni? Ja, jag mår bra tack:) Har lekt lite med Jinx, min nya häst. Har haft fult upp i sommar så har inte hunnit blogga.:( Meeen! Jag har hunnit levla 2,5 dagar!xD Så min lilla blåa polle är level 14,5 nu.:)
 
Men till min nya häst, Jinx<3
 Min skuttande lilla Jinx<3
På hugget 8)

Fin<3

"Vem kan hoppa över hindret där? Jo, jag kan hoppa över", Jinx8D
Spring som vinden!
 

Titta den snälla ormen<3
 
ORM???
 
Juste! SSO-Team har satt in 1? Nej! 3 ormar i SSO! Så söta! Hade hört rykten om ormar på "de glömda herdarna". Och ja, det finns 3 ormar. Vad jag har sett iaf. Har ni sett fler?
 
Hursom, så har jag platserna för alla ormar här! Nr.1 X: 45 - Y: 189, Nr.2 X: 56 - Y: 192 Nr.3 X: 56 - Y: 183
 
Såå.. Vad tycks om Jinx? Vist är han fin! Ni lär få se mer av honom i framtiden! Juste, har klubb nu också. Yay<3 Tbx där jag hör hemma som en Mullis<3 Rose hittade mig och hade saknat mig helt enkelt<3 Love U söta du:)
 
Det var allt från mig för tillfället!:) Har funderat på att starta en serie? Kanske med en kompis. Vi får se i höst<3
 
Puss på er
 
/Jordgubben



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

arianastarstable.blogg.se

Heej du har kommit till min starstable blogg!

RSS 2.0